یک. لعنت به تمام ارور های ۵۰۴ دنیا

 

چند سالی است که دلتنگی برایم عادت شده است... مثل خوردن. خوابیدن. مسواک زدن...

مثلاً روزی سه بار دلتنگ می شوم. برای آدم ها، لحظه ها، اتفاق ها...

اما خلاصه اش این است که دلتنگ گذشته می شوم... دلتنگ چیزهایی که از دست داده ام. یا بهتر بگویم چیزهایی که دیگر به دست نمی آورم.

 

 

دلتنگ دوست هایی که اینجا داشته ام...

یا اصلاً دوست هایی که هر جا داشته ام...

مثلاً دیشب قبل از خواب به وبلاگ دوست هایم سر زدم و جز سفید خالی چیزی ندیدم.

 

( پی نوشت ۱ : کاش بروید و در دیدنی ها از فیلم و سریال های مورد علاقه تان برایم بگویید )

( پی نوشت ۲ : کاش مرا با خودتان آشنا کنید... گاهی دلتنگ کسانی می‌شوم که هرگز ندیده ام ! )

 

 

واژه ى روز :

نیازى ضرورى به نوشتن = Graphomania

 

۳ ۵
پَـــــر واز
۲۶ بهمن ۱۸:۲۲

منم سال ۹۶که بیان بودم دیگه نیومدم تا چند روز پیش و حقیقتا هنگ کردم:(

خیلی از دوستای قدیمیم وباشونو بسته بودنو رفته بودن:(

سلام من پروازم:(

پ.ن: چه واژه ی خوب و کاربردی،از این اختلالاییکه اکثرا داریم:)

پاسخ :

برای منم واقعا ناراحت کننده بود
هر چند که خودم هم بسته بودم و رفته بودم.... اما توقع این همه غیبت رو نداشتم :((

سلام منم خوشوقتم :)
حامد احمدی
۲۶ بهمن ۲۳:۰۹

نیاز ضروری به نوشتن

نیاز ضروری به فرصت برای نوشتن.

نیاز ضروری برای پرهیز از بهانه برای نوشتن.

نیاز ضروری برای رهایی.

 

 

 

 

 

 

پاسخ :

من هم این روزها به همه چیز نیازی عمیقاً ضروری دارم
بیشتر از همه : نیازی ضروری به توانایی نوشتن...
بانوچـه ⠀
۲۹ بهمن ۱۰:۵۸

سلام خوشحالم که می‌نویسی... چند ساله می‌نویسم حقیقتا رفتن و ننوشتن دوستان همیشه وجود داره و تکرار می‌شه و هیچ‌وقت عادی نمی‌شه.

پاسخ :

مرســـــی :))
آره بر خلاف باور عامه آدم به نبودن ها عادت نمی کنه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره ی من
من : نیمه ناتمام هر کاری که شروع کرده ام...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان