سه. لعنتی هایی که می بینیم !

 

 

این زوئی کروتیس جذاب لعنتی یک-دو سال پیش در سریالی بازی کرد که دیالوگ ها و موزیک های خفن کم ندارد... اسم سریال High Fidelity است و درباره‌ی دختری است که روابط پیشنش را با موسیقی مرور میکند.

 

همه ی این‌ها را گفتم که به اینجا برسم :

یک جایی در قسمت اول در یکی از مکالمه های جدیِ نصفه شبشان در یک بارِِ محلی، با دوست پسر وقتش دیالوگی رد و بدل می کنند که به شدت جالب است.

 

- چیزهایی که دوست داری درست به اندازه... نه، نه، نه... بیشتر از چیزی که هستی مهم اند.

- آره.. آره..

- می فهمی چی می گم ؟

- فیلم ها، تلویزیون، سینما، ادبیات، شعر...

- این لعنتی‌ها مهم اند !

 

( پ.ن ۱ : اگر تصمیم به دیدن سریال گرفته اید بدانید که کنسل شده و قرار نیست فصل دومی داشته باشد...)

(پ.ن ۲ : از میان لعنتی های جذاب پادکست فردوسی خوانی را عمیقاً بهتان توصیه می کنم...)

(پ.ن ۳ : اگر دوست داشتید از لعنتی هایتان برایم بگویید :)

 

۱ ۳
حامد احمدی
۰۳ اسفند ۰۱:۲۳

من لعنتی ندارم. عشق هیچ چیز نیستم. چیزی که آرام م کند. چیزی که با او خودش باشم. مثل موسیقی. مثل فیلم. هیچ. 

لعنتی من، دلخوشی من، بی لعنتی بودن است.

پاسخ :

چه بد... 
همه به چیزی که ما را از افکارمان نجات دهد نیاز داریم... ( اما من از همه بیشتر)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره ی من
من : نیمه ناتمام هر کاری که شروع کرده ام...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان